qwaxo schreef:Ik zapte eens per ongeluk voorbij VTM toen die zever van Koen Wauters en Sergio op was. De juiste prijs heet het denk ik. Wa ne zever was me dat zeg. Heel da publiek maar aant cijfers roepen alsof ze er iets van kenden, terwijl het een gok-spel is.
Precies de zoo waar ze op het punt stonden ne tros bananen aan de apenkooi in te gooien, zo ne herrie...
VTM op zijn best zeker? Misschien moet ik daar ook eens naar kijken...

qwaxo schreef:Good luck. Ik heb het 10 minuten volgehouden.

erdeebee schreef:qwaxo schreef:Good luck. Ik heb het 10 minuten volgehouden.
Dat vind ik nog redelijk lang

EE schreef:Ik heb komen eten gekeken. Het blijft toch lachen de types die ze daar opvoeren

stvvrules schreef:EE schreef:Ik heb komen eten gekeken. Het blijft toch lachen de types die ze daar opvoeren
Haha inderdaad, in zijn gezicht vonden ze het alle 3 zeer lekker en achter de rug was het nog geen eten voor de varkens, want dan brak de pest uit

qwaxo schreef:stvvrules schreef:EE schreef:Ik heb komen eten gekeken. Het blijft toch lachen de types die ze daar opvoeren
Haha inderdaad, in zijn gezicht vonden ze het alle 3 zeer lekker en achter de rug was het nog geen eten voor de varkens, want dan brak de pest uit
Van zo'n achterbakse mensen zou ik zelf de pest krijgen. Maar uitlach-tv kan ik ook wel smaken

stvvrules schreef:qwaxo schreef:
Van zo'n achterbakse mensen zou ik zelf de pest krijgen. Maar uitlach-tv kan ik ook wel smaken
Ja hier hetzelfde, maar het blijft natuurlijk grappig

EE schreef:stvvrules schreef:qwaxo schreef:
Ja hier hetzelfde, maar het blijft natuurlijk grappig
Ik had medelijden met de arme man. Hij deed zo zijn best.
Nu het blijft een grappig programma. Ik vind Peter van Asbroeck zelfs grappig!

Keer terug naar Media & Cultuur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je zelf ook gidsen kan toevoegen en je daarvoor beschikt over dezelfde tools als de hoofdredacteurs? Je hoeft gewoon in te loggen en dan in het menu kiezen voor "Gebruiker->Content Toevoegen" |